nuffnag ads

Tuesday 18 August 2015

UTM di hatiku :P

assalamualaikum :D

alhamdulillah . keputusan upu sudah pon hampir seminggu diumumkan . har har . yer , aku memang selalu lambat dalam mengupdate ni . padan lahh dengan gelaran nurin si sipott kat sekolah dulu --'

okehh , engkorang semua mesti dup dap dup dap macam nak pengsan takde selera makan bagai kann ? sejujurnya aku memang tak rase pape . sebab aku dah boleh agak tawaran yang aku akan dapat * senyum sumbing * hmm , pergi tilik kew ? kah kahh . aku belom jahil lagi -,- aku dah kaji susunan pilihan aku dekat upu tuhh .berderet pilihan iv aku letak . tapi satu iv pon tak dapat . nmpak sangat lah pilihan seterusnya pasti aku dapat . dan tepat jangkaan kuhh :D

alhamdulillah :)  maseh diberi kesempatan untok meneruskan pembelajaran ke peringkat yang lebih tinggi . pada hari kejadian sebenanye wasap dah bising dengan telatah kengkawan debaran menanti keputusan . tapi aku tak muncul tiba . siap si mira bai pm . tak cukop lagi tuhh , siap hantar mesej . kah kahh . caring betol * emoji ketawa keluar air mata * biasa lah , sibok menjaga nenek di sebelah rumahh ^^ . bila dah balek , kekonon nak lah jugak rasa dup dap tengok dapat ape kann . tak sempat nak bukak intenet , mesej dah masok . takod sangat kita tak nak mengecek nyaa . haha . bila dah tengok mesej tuhh , dah tahu sangat dapat ape T^T .

nak seronok kew nak sedih ? har har . mase tuhh macam berbelah bagi tetibe . haish syaiton ni , menyempat ! dudok sebentar , tenangkan fikiran dan berfikir secara positif :) gembira yerr jugakk . sebab aku memang suka bab kira mengira . dalam masa yang sama , rasa sedih sebab teringin nak belajar ke arah kesihatan --'

ohh , lupe nak cakap  . aku ditawarkan SARJANA MUDA PERAKAUNAN , UTM SKUDAI B) . terpaksa ahh curang dengan UITM . dulu , uitm di hatiku . sekarang , utm dihatiku . zaman berubah -,- haha . macam kelakar kan ? berhempas pulas hampir 3 tahun dalam bidang sains , akhirnya sambung akaun . kih kihh . pak cik aku dah membebel -,- hmm , nak buat macam mane . ini rezeki namanya . kita merancang , allah yang menentukan . teringat saat saat nak berperang kertas spm biologi 2013 dulu . belajar atas katil , baring pulak tuhh . memang bangon tidor bangun tidor lahh . ade geng pulak tuhh , ain jais . haaha . kenangan sangat !




8 comments :

Fatimah said...

Tahniah awin :D dapat sambung UTM. Dulu kte tadika and sekolah agama kat UTM. Nanti awin nampak tadika and sekolah kayu agama tu
.. Ingatlah kte :3

nurin :D said...

thanks patimah . hmm , rase2 nya patimah kenal tak ayuni nadia ? tak silap dulu dia tadika situh jugak . good luck jugak kat tempat baru

Fatimah said...

Tah laa. Tak ramai yang kte ingat.. Hee

Unknown said...

welcome to utm

nurin :D said...

hahaha .ayam . tak tawu pulak kaw bace blog aku ni . mohon tunjuk ajar senior utm :p *melutut*

Unknown said...

partner tido paling sejati sekali kahkahkahkaha.....bangga aku kena mention kat blog sipot pot pot hahaha tp nasib baik tido tido dapat A jugak alhamdulillah .

Unknown said...

tapi kan awinnnnn haaaaa rindunyaa weiii aku rindu semuanya zaman sekolahh . tetiba nak nagis huwaaaa rindu partner tido sejati memekak terpekik terlolong gosip2 liar master ji macam2 lagi lahh wei sob sob sob

Unknown said...

tapi nak cakap jugak sekarang iolss dah perform k , no more setudy atas katil bagus tak bagus kan hahahahaha